Gimnazija Marul

Vodnikova 12, 10000 Zagreb

Moje iskustvo u Gimnaziji Marul je odlično! Profesori su uvijek na raspolaganju svim učenicima. Imamo mogućnost sudjelovanja u raznim projektima u sklopu kojih posjećujemo institucije, muzeje, pa čak i druge gradove. Kao veliku prednost izdvojila bih blokovsku nastavu koja nam omogućuje da u jednom polugodištu imamo manji broj predmeta s većim brojem sati u nastavi. Zahvaljujući tome možemo se kvalitetnije posvetiti učenju i ostvariti bolji uspjeh.

Nika Mišetić

Već kao učenici prvog razreda pružena mi je podrška i mnogo prilika za napredak. Profesori se trude oko svakog učenika pojedinačno pa tako i meni kao sportašu pružaju veliku podršku. Uvjerila sam se da ova škola može pružiti dobre temelje za budućnost jer napredujem u različitim područjima, a naročito u stranim jezicima koje mogu pohađati u Centru Vodnikova. Drago mi je što sam upisala Gimnaziju Marul i veselim se svim budućim izazovima.

Dorja Iva Žaja

Profesori su angažirani te omogućuju i potiču akademski razvoj svakog učenika. Mali razredi omogućuju individualni pristup učenju. Školski predmeti su podijeljeni na dva polugodišta što minimalizira stres i opterećenost. Učitelji potiču raspravu i kreativnost. Atmosfera u razredima je prijateljska. Kao maturant jako cijenim dodatne pripreme za maturu koje škola organizira. Posebno bih istaknuo sat matematike gdje se potiče učenike na inovativne načine razmišljanja. Jako sam zadovoljan školom!

Vjeran Pejić Bach

Gimnazija Marul može ponuditi nešto što dosta drugih škola ne može, a to je individualni pristup profesora i učenika. Ako nešto ne možete razumjeti, profesor će se pobrinuti objasniti vam makar morao ponoviti pet puta. Uvjerio sam se da ova škola može jamčiti odličnu budućnost jer se program škole temelji na minimaliziranju stresa kod učenika te se potiče na kritičko razmišljanje koje se može primijeniti u školi, ali i u svijetu. Da mogu opet birati koju srednju školu bih upisao, opet bih upisao Gimnaziju Marul!

Jan Petak

Dvije su ključne prednosti za učenike - nastava počinje u 9 sati ujutro što je zdravije za tinejdžere, a organizirana je semestralno, kao na fakultetu (u prvom semestru biologija, u drugom kemija) čime se u kraćem vremenu dublje i kvalitetnije ulazi u gradivo. Svi testovi su najavljeni unaprijed, individualna odgovaranja su prema dogovoru, cilj je da učenici steknu dobro znanje. Posebna pažnja je na matematici gdje su predviđeni i dodatni sati poduke. Terenska nastava i izvanškolske aktivnosti su česte. 

Broj od 20-ak učenika u razredu je optimalan jer se profesori mogu individualno posvetiti svakom učeniku, a odnosi između učenika su prijateljski i međusobno poticajni.

Komunikacija škole s roditeljima je odlična i dvosmjerna. Informacije kada u jedno poslijepodne možemo razgovarati sa svim profesorima je vrlo praktična i pokazuje dobru organizaciju škole. Profesori jako dobro poznaju svakog učenika, ocjene su tek detalj jer razgovor se vodi o vrlinama, slabostima, ciljevima, pristupu i motivaciji.

Od svih učenika očekuje se disciplina i pridržavanje pravila, no atmosfera je poticajna i opuštena. Škola nema razumijevanja za bilo kakav oblik nasilja niti tolerira opijate, dok slučajevi otuđenja imovine nisu zabilježeni.

Škola kao zajednica funkcionira vrlo skladno i jako sam zadovoljan odabirom jer se moj sin već četiri godine odlično razvija i ugodno osjeća.

Davor Blaženčić, roditelj maturanta i predsjednik Vijeća roditelja

Podijeli: