
Učenici trećeg razreda naše škole vole učiti na temelju primjera pa im je tako učenje kroz pokuse izrazito zanimljivo. U laboratorijskoj učionici, uz stručno oko profesorice Novaković, određivali su pH vrijednost indikatorima. Uzeli su uzorke vode i solne kiseline te su mjerili njihovu kiselost. Pomno su promatrali boju indikatora kako se mijenjala u dodiru s različitim otopinama, bilježeći rezultate i promatrajući kako se pH vrijednosti mijenjaju ovisno o koncentraciji kiselina.
Kroz ovaj praktični rad, učenici su ne samo usvojili teorijsko znanje o pH vrijednosti, već su i razvili vještine promatranja, mjerenja i zaključivanja, koje su ključne za razumijevanje svijeta oko nas.
Ovaj praktični rad nije bio samo lekcija iz kemije, već i prilika za učenike da se povežu s materijom na način koji će ih nadahnuti i potaknuti na daljnje istraživanje. Kroz pokuse poput ovog, učenje postaje ne samo obavezna aktivnost, već i uzbudljiva avantura u svijetu znanosti.



