Rad na projektnoj nastavi učenicima nudi mogućnosti samostalnog rada s težištem na primjeni istraživačkog instrumentarija radi poticanja intenzivnijeg razvoja učeničkih sposobnosti, trajnije usvojenosti znanja i više razine osposobljenosti učenika. Uključivanje različitih izvora znanja posebno vezanih uz nove informatičke tehnologije, nameće potrebu savladavanja različitih oblika pismenosti, ali i govora.
Projekti se pojavljuju pojedinačno u okviru nastavnih predmeta, vezanih za opće teme – primjerice, dani hrvatske, engleske, talijanske kulture, a u integracijskom modulu sadržaji se grupiraju, uopćavaju, nijansiranju i stvaraju novu programsku cjelinu.
Odgojno-obrazovni učinci projektne nastave:
- usvajanje novih metoda rada
- jačanje sposobnosti rješavanja problema
- razvijanje kritičkog odnosa prema vlastitom i tuđem radu
- poticanje samostalnog pronalaženja informacija
- razvijanje jezičnih sposobnosti
- poticanje stvaralaštva učenika