Gimnazija Marul radom u manjim razredima (do 18 učenika) primjenjuje pristup usmjeren na učenika kao pojedinca, pružajući učenicima pomoć kroz nastavu i organizirano učenje u školi.
U nastavi se koriste aktivne metode učenja (blokovska nastava, projektni zadaci, terenska nastava, putovanja i istraživanja), koje učenicima pomažu u:
-
- rasterećenju od suvišnih i nepotrebnih podataka
-
- povezivanju naučenog gradiva i prakse
- razvoju kreativnosti i sistematizaciji naučenih podataka.
Tijekom cijele školske godine izvodi se nastava hrvatskog jezika, stranih jezika, matematike, informatike, latinskog i tjelesnog odgoja, dok se nastava ostalih predmeta izvodi samo u jednom ili drugom polugodištu, ali s povećanim brojem sati po sljedećem modelu:
Razred | 1. polugodište | 2. polugodište |
1. |
|
|
2. |
|
|
3. | ||
4. |
Iskustvo pokazuje da ovakva organizacija nastave, koja donosi veći broj sati jednog predmeta u jednom polugodištu, omogućava učenicima usredotočenost na manji broj sadržaja, znatno smanjuje preopterećenost i tako povećava efikasnost u učenju.
Budući da je prelazak iz osnovnoškolskog obrazovanja u srednjoškolsko obrazovanje stresan za mnoge učenike, naša škola posvećuje posebnu pozornost razvoju samopoštovanja, profesionalnoj orijentaciji, poteškoćama u učenju i komunikaciji s roditeljima.