Privatna Gimnazija Marul, Vodnikova 12, 10000 Zagreb
Tel: 01 / 4877-800   Fax: 01 / 4877-808   Mob: 091 4877 235
E-mail: vjavor@gimnazijamarul.hr

O školi

 

Naziv škole: Gimnazija Marul

Lokacija: Vodnikova 12, II. kat, Zagreb

Dragi učenici,

želim vam iskrenu dobrodošlicu u našu školu. Jako me veseli da je privatna gimnazija Marul vaš prvi odabir za srednjoškolsko obrazovanje, a mi ćemo se pobrinuti za vaš uspjeh i puno sretnih trenutaka u našoj i vašoj školi.

Dragi roditelji,

i vama također želim iskrenu dobrodošlicu u Gimnaziju Marul i zahvaljujem na povjerenju koje ste nam ukazali time što ste srednjoškolsko obrazovanje vašeg djeteta povjerili upravo nama.

U našoj Školi obrazovanje se provodi po propisanom nastavnom planu i programu OPĆE gimnazije i na temelju osam ključnih europskih kompetencija.

Temeljne kompetencije učenika koje su potrebne da bi na zadovoljavajući način mogao ispuniti svoje životne ciljeve, aktivno sudjelovati u društvu te biti konkurentan na tržištu rada (Key Competences for Lifelong Learning, 2004) a koja se institucionaliziranim i obveznim procesom odgoja i obrazovanja moraju razviti kod učenika, odredio je Europski parlament u dokumentu Preporuka Europskog parlamenta i savjeta od 18. prosinca 2006. o ključnim kompetencijama za cjeloživotno učenje (Recommendation of the European Parliament and of the Council of 18 December 2006 on Key Competences for Lifelong Learning, 2006).

U našemu nastavnom procesu svaki učenik postaje subjekt poučavanja, što znači da je odgojno-obrazovni proces usmjeren na učenika i da o svakom učeniku na individualnoj osnovi vodimo posebnu brigu. Cilj nam je da učenik svoje srednjoškolsko obrazovanje u našoj školi provede ugodno, korisno i sa što manje stresa.

Želja nam je da po završetku naše škole učenik ponese dovoljno znanja kako bi s uspjehom položio ispite državne mature. U tome će mu zasigurno pomoći naši iskusni i vrlo stručni profesori. Budući da se srednjoškolsko obrazovanje odvija u vrlo osjetljivom razvojnom razdoblju mladog čovjeka, posebnu pozornost i brigu posvećujemo emocionalnom razvoju učenika. Nadalje, u poučavanju i druženju s učenicima profesori razvijaju partnerski i prijateljski odnos, potičući učenike da sami otkrivaju svoje osobne sklonosti i znanstvene potencijale, da ih razvijaju i tako se pripremaju za ispravan izbor zvanja.

Nastavni plan i program obogaćujemo dodatnim sadržajima važnim za razvoj cjelovite osobnosti, u interesu učenika.

Pružamo mogućnost učenja trećeg stranog jezika (po izboru: francuski, njemački, španjolski, talijanski), pojačanu matematiku, informatiku, prirodoslovne predmete, raznovrsne oblike terenske nastave, a posebnu pozornost posvećujemo projektnoj nastavi kojom učenici razvijaju, uz niz pozitivnih osobina, i svoj poduzetnički duh te uče kako pisati i predstaviti male istraživačke radove.

Kako bismo smanjili veliku opterećenost učenika, nastavu  izvodimo u blokovima, što znači da u određenim razdobljima učenici imaju smanjen broj nastavnih predmeta, ali povećan broj nastavnih sati za one predmete koji se u danom bloku u određenom razdoblju izvode.

Njegujući  istinske moralne vrijednosti, u odgojno-obrazovnom procesu nastojimo kod učenika razviti sve osobine koje budući intelektualac mora imati. Cilj nam je kulturno oblikovati mladog čovjeka, pripremiti ga za uključivanje u društvo s pozitivnim stajalištima i prosudbama te ispravnim logičkim zaključivanjima, bez obzira na to u kojoj će djelatnosti raditi.

                                                                                                       Veronika Javor, prof.
ravnateljica

Designed & Developed by ThemeXpert